Motoryzacja Hurtownie

image Start       image 633 12 32       image Mocz mętny       image monet ALBUM       image oczka wodne       image octopus pwr       

Tematy

Piekielne kolejowe podróże

Temat: Idzie lato - przegląd klimy
Gdzie można kupić ten specyfik (valeo clim spray) bo na allegro jest tylko jakiś "clim pure"? We wszelkich hurtowniach motoryzacyjnych np. Auto Partner, lub zapytaj gościa na Allegro http://moto.allegro.pl/show_user.php?uid=3381429 Auto-Sosulski. U niego kupowałem ten specyfik, w zeszłym roku. [ Dodano: Wto 07 Kwi, 2009 16:10 ]
Źródło: forum.corollaclub.org/viewtopic.php?t=12886



Temat: [CA1A 1.3] Linka Sprzęgła - Regulacja (Guma)
Szukałem już wszędzie, po wszystkich hurtowniach motoryzacyjnych (IC, JC, Hart i wiele innych) Wydaje mi się że taką gumę dostanę tylko z rozbitka.. A w hurtowniach, sklepach nie mogłem dobrac nawet linki, wszystkie od Coltów były za krótkie.. W końcu linkę udało mi się kupic, uzywana od Trawora, ale niestety pękła, pozniej znalazlem w Częstochowie zakład który zajmuje się regeneracją linek, ale co z tego jak kolejne się przecierają i pękaja =/
Źródło: forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=27582


Temat: części do vitary
zapomniałeś o sklepach i hurtowniach motoryzacyjnych
Źródło: forumsamochodowe.pl/viewtopic.php?t=22263


Temat: tarcze hamulcowe
Teraz wsio jasne. Podziękowac za wyjaśnienie. Byłem w kilku hurtowniach motoryzacyjnych i ludzie śmiali się i patrzyli na mnie jak na głupka. Mowili, że tylko tarcze lite wystepowały na tyle w Scorpio mkI i mkII. Moje tłumaczenia na nic się nie zdały
Źródło: ford-scorpio.pl/forum/viewtopic.php?t=14137


Temat: Tłumiki w Intruzie
w hurtowniach motoryzacyjnych mozna dostać takie taśmy grafitem nasączone do uszczelniania własnie połaczeń układów wydechowych.
Źródło: dodo.samba.pl/moto/viewtopic.php?t=561


Temat: Czujnik ABS
steven wielkie dzięki za info.numer katalogowy na pewno mi się przyda.patrzałem za nim na allegro ale tego akurat nie ma pytałem już o ten czujnik w trzech hurtowniach motoryzacyjnych i nie mogą go ściągnąć.w necie też nie znalazłem.jeśli ktoś wie gdzie mogę kupić taki zamiennik to proszę o inf.
Źródło: skodovka.tmp.efuzja.net.pl/forum/viewtopic.php?t=27319


Temat: Rabaty dla klubowiczów w ogólnopolskich hurtowniach motoryzacyjnych
Rabaty dla klubowiczów w ogólnopolskich hurtowniach motoryzacyjnych   Witam! Tak przeglądam forum i nie znalazłem takiego tematu. Mianowicie wspominając czasy gdy pracowałem w Inter Cars często i gęsto przewijali się tam ludzie posiadający bądź to numer kontrahenta lub kartę klubową przeróżnych klubów, forów i stron miłośników marek samochodów uprawniającą do zniżek na zakup części i akcesoriów. Jeśli by się zorganizować, wyrobić odpowiednie karty...
Źródło: forum.alfaholicy.org/showthread.php?t=27004


Temat: Stukanie przy zapalniu po nocy...
Cytat: .. i jeszcze jedno.. uzywal ktos tego? Chętnie zobaczyłbym efekt na dłuższym dystansie (tak po 3 latach stosowania). Ja tam nie wierzę w takie szmery bajery i nic bym nie lał do oleju. Za popychaczami podzwoń po hurtowniach motoryzacyjnych w całym kraju i porównaj ceny. Powinny się różnić. I to bardzo :wink: (ja np. dzwoniłem do Opolskiej Foty i sprzęgło do mojego latawca mieli za 720 zł, wysyłkowo z Wrocławia będę miał za niecałe 500 zł - nowy oryginał Sachsa, komplet :lol: )
Źródło: bmwauto.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=403


Temat: Pokrowiec na auto
teraz mozna kupic takie pokrowce na "gore auta" tzn szyby i dach... ale pewnie tez na cale auto... poszukaj w marketach ew jakis hurtowniach motoryzacyjnych bo na allegro sa drozej... jesli pokrowiec ma byc na dlugo to OK bo ja jedna zime uzywalem tego czesciowego pokrowca i musze go odradzic (zreszta juz 2 zimy nie korzystam z niego) bo lakier sie bardzo niszczy poprzez zakladanie i zdejmowanie go na/z brudnego auta... dziala mniej wiecej jak papier scierny... yoshi, wiec jesli chcesz wstawic auto pod pokrowiec to dobrze je umyj i wysusz...
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=28083


Temat: wklad do lusterek
Można jeszcze popróbować w hurtowniach motoryzacyjnych np. INTERCARS, WAZCAR,FOTA maja takie rzeczy.
Źródło: vwtl.twojecentrum.pl/viewtopic.php?t=1378


Temat: przewody hamulcowe
Przewody metalowe to kupisz jak do S120 tylko trzeba bedzie je pewnie troszke poprzecinac. Przewody elastyczne w pytajac w hurtowniach motoryzacyjnych IC, Elit itp maja w katalogu wpisane do Rapida takie jak do 120, a wiadomo, ze do Rapida ida z przodu po 2 przewody. Z tego co pamietam jeden ma dlugosc 39 cm,a drugi chyba 51 cm (trzeba by to sprawdzic). Ja swoje przewody 2 lata temu dorabialem na zamowienie w Warszawie na ulicy Gorczewskiej w takim starym jeszcze chyba pamietajacym czasy PRL zakladzie. Przewody robione od reki, testowane itp. Cena ok 120 zl za kpl. Tylko nie pamietam jak sie...
Źródło: skodovka.tmp.efuzja.net.pl/forum/viewtopic.php?t=27518


Temat: [A6 C5] Uszczelki reflektorów
Przerabiałem ten temat. W hurtowniach motoryzacyjnych (w ichniejszych katalogach) uszczelka nie występuje jako zamiennik. Zostaje ci allegro albo szroty (szrociarze nie bardzo chcą rozkompletowywać lampy, ale może trfisz uszkodzone z ładną uszczelką).
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=16600


Temat: Przedni wahacz.. (wymiana tulei)
Wymiana przedniej tulei, przedni wahacz Ford Cougar, Mondeo ST 200..... opiszę wymianę tulei w jednym wahaczu jak się domyślacie w drugim robimy to samo! co musicie kupić... Tuleja met.-gum. resoru tylnego (przednie mocowanie) (Ø20/46.3/67) Ford Transit 85-91 szt.2.(po jednej na wahacz) w sklepach, hurtowniach motoryzacyjnych dostępność nie powinna sprawić najmniejszych problemów. wymiary tulei przed obróbką (taką kupujecie) Ø20 mm- średnica otworu wewnątrz 46.3 mm - średnica płaszcza zewnętrznego 67 mm - długość tulei 1. demontujemy przedni wahacz 2. następnym krokiem aczkolwiek bardzo ważnym jest wyjęcie z wahacza starej tulei i pozostawienie w gnieździe jej nienaruszonego płaszcza...
Źródło: cougarklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2021


Temat: Oryginał czy podróbka ( NGK ) ?
Na świecach jest napisane JAPAN. Moje podejrzenia wzbudził właśnie brak "V" na elektrodzie oraz opinie, które usłyszałem w paru hurtowniach motoryzacyjnych, że NGK jest masowo podrabiane - i że są dystrybuowane przede wszystkim w internecie.
Źródło: forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=13674


Temat: Dealer BREMBO
popytaj w dużych hurtowniach motoryzacyjnych w szczecinie... podejrzewam że na rynku lokalnym nie ma nikogo takiego ale znalazłem fabryczkę nieopodal http://www.brembo.com/NR/...DA230C9EB8B.htm
Źródło: forum.ak.szczecin.pl/viewtopic.php?t=79


Temat: [90KM] NIe odpala po Nocy
Przyznaje, że nie szukałem na allegro tylko w hurtowniach motoryzacyjnych i w ASO. Szukałem w największych typu int..c..s i tym podobnych. Liczyłem, że nie trafię na rzemiosło - i na nic nie trafiłem. Szukałem również wśród francuzów. Co do problemu, odpala ale miałem ostatnio wyjazdy po kilka dni 2-3 dni i niestety po takim postoju nie odpalił bez podpompowania. Na szczęście jedna osoba wystarczyła czyli podpompowanie i potem załapywał. Już nie wiem co o tym myśleć.
Źródło: v40.pl/forum/viewtopic.php?t=15766


Temat: Skrzypienie w prawym kole...
...jest mocno dyskusyjne i moze powodowac odrywanie sie kawalkow klocka. Dobrej jakosci klocki nie potrzebuja tez zabiegow w stylu objezdzania krawedzi szlifierka. Dodatkowo obdzierajac lakier, jakim pomalowany jest klocek przyspiesza sie korozje tego elementu i potem sie wszyscy dziwia dlaczego sie klocek blokuje w zacisku. Klocki nalezy zakladac na paste do klockow hamulcowych - ja stosuje ATE, bo jest stosunkowo niedroga i latwodostepna nie tylko w ASO ale tez w hurtowniach motoryzacyjnych (ja kupuje w hurtowni FOTA). Co do sworzni to wstrzykniecie oleju jest polsrodkiem i to na krotka mete. 'Skrzypienie' przewaznie oznacza, ze gumowa oslona jest dziurawa i dostala sie do sworznia woda, co w praktyce dyskwalifikuje sworzen - no chyba ze ktos go rozbierze, wyczysci, nasmaruje i da nowa gumke Ale to jest ta sama robota jak przy wymianie, i przy obecnych cenach czesci wogole sie to nie oplaca. Nowy sworzen kosztuje od 50 do...
Źródło: mbscp.kylos.pl/forum/viewtopic.php?t=573


Temat: [A6 C5 2.8 V6]Kolo dwumasowe
zgadzam sie z Bartek19mm, kolega montowal zestaw LUK do vw passat vr5, cena w miare rozsadna(jak za tego typu częsci), przyzwoite wykonanie i bezproblemowa ekspolatacja. Czesci kupowal na alledrogo, udalo mu sie wtedy w sklepiku w Krakowie wyhaczyc kolo 2masowe za 1500 zł, gdzie w innych sklepach, hurtowniach motoryzacyjnych albo kazali mu czekac albo cena byla beznadziejnie wysoka
Źródło: a6klub.pl/viewtopic.php?t=5393


Temat: Światło wstecznego
...wymieniłem czujnik u mojego elektryko-mechanika w Gostyniu. fakt, że ciężko było znaleźć czujnik w hurtowniach - na szczęście są komputerowe podglądy stanów magazynowych. w końcu znaleźliśmy czujnik (ostatnia sztuka) w jakiejś hurtowni, przyszedł pocztą i wymieniliśmy. ale pewnie nie będzie ci się chciało lecieć do Gostynia - 80km... generalnie to każdy elektryk powinien sobie z tym poradzić. poszukaj czujnika w takich dużych hurtowniach motoryzacyjnych - Rodon (Leszno), InterCars (oddziały w całej PL), Auto ABC... gdzieś trafisz, a wymiana to pestka. pozdr
Źródło: v40.pl/forum/viewtopic.php?t=16685


Temat: Problem z czujnikiem ABS w E10
Poszukaj w większych hurtowniach motoryzacyjnych: Inter-Cars, Inter-Team, Fota, lub poszukaj przedstawiciela firmy której czujnik masz zamontowany np.: Denso.
Źródło: forum.corollaclub.org/viewtopic.php?t=17444


Temat: Wkrętak udarowy
z praktyki moge polecic takie firmy jak yato, hazet, neo napewno raz wydane pieniadze na te narzedzia beda dobrze zainwestowane, w hurtowniach motoryzacyjnych takich jak autoland, inter cars, inter team mozna dostac profesjonalne narzedzia.
Źródło: rajdowetrojmiasto.pl/viewtopic.php?t=1056


Temat: Argenta dwa pytania...
W pore załatwiles rozrzad Co do termostatu z tym nie ma problemu np w hurtowniach motoryzacyjnych. Wystepuja tez czesto na allegro np: http://www.allegro.pl/ite...ilnik_2000.html albo http://www.allegro.pl/ite..._niva_2121.html Ten drugi link rowniez traktuje o mozliwosci dopasowania termostatu od lady nivy Powodzenia ps Osobiscie kupowalem w duzej hurtowni motoryzacyjnej i jest
Źródło: fiat132.boo.pl/viewtopic.php?t=141


Temat: 132 - hamulce
Ty masz fiata MK III tam są inne zaciski, tarcza i klocki, niż w 125p/polonez. Tego typu rzeczy dostępne są w hurtowniach motoryzacyjnych.
Źródło: fiat132.boo.pl/viewtopic.php?t=159